Jump to content
Posted
Büyük bir sevinçle aldığım monitörün 1 ay sonrasında başlattığı menü tüşü bozma eylemi ısrarla devam ederken, iki kez gitmiş olup toplam 1 ay boyunca beni klavyeden uzaklaştırması yetmemiş olmalı ki servisten geldiği son seferin tam 5 saat sonrası aynı sorunu tekrar çıkarıp (ama bu sefer arada sırada yapıyo ) beni cinnet geçirip o kadar paraya kıydığım monitöre kafa atmakla, oturup hüngür hüngür ağlamak arasında bırakan gold pc philips ikilisine selamları yollayıp sinirimi bu olayı sizle paylaşarak yatıştırmaya çalışıyorum, kusura bakmayın bir topic kirliliği ama aklınızda bulunsun gold pc'nin bahçelievler şubesindeki servis kısmı tam bir rezalet işiniz düşer bişey alırsanız oraya götürmek yerine direk asıl yetkililere müracat edin...
Bu arada belli bir süre girilmeyen acc'ler silinmiyor değil mi? eğer öyle oluyorsa ben monitörsüz de girerim oyuna charı gözüm kapalı görmeden oyuna sokar geri çıkarırım arada... bi 15 gün daha gidecek monitör sonrasında büyük ihtimalle yine aynı şeyi yapıp yenisini vermeleri için uğraşacam hadi hayırlısı...

Featured Replies

Pc gold kötü hele ki hipermarket tadındaki b.evler gold daha da kötü. Mouse vs haricinde şiddetle uzak durmak lazım.
Gold pc okey aklımızda kalsın.
Uzun süre girilmiyince acc silinmesini ilk kez senden duydum.
Benim bildiğim ban yemediğin sürece istediğin zaman girebilirsin.
resmen kusmussun içindekileri yazık yaw umarım sorunun en kısa zamanda duzelir
monıtor ıyı gozuksede alacagım en son marka phılıps tır keske samsung alsaydın ayrıca bı urun bukadar arıza cıkartıyorsa bellı bı sayıdan sonra fırmanın yenısını vermesı sart dıye bılıyorum..!
Firma ile sorunun varsa www.sikayetvar.com işine yarar. Telekom dışındaki tüm şikayetlerim çok işe yaradı :)

Edited by TuGhAn

  • Author
aslında adamlar işi tam kitabına uydurarak sınırları zorluyo ona bozuluyom ben, diyo ki sözleşmede tamirdeki ürün 15 gün içerisinde tamir olmayacaksa yerine yeni ürün verilir, adamlar tam 15. gün getiriyo ya da tamir edildi bildirisi veriyo.. bi de aynı sorunu 3 kere den fazla yaparsa ürünü değiştiriyolar yani anlayacağınız bi 15 gün daha onlarda kalacak hiç yoktan gelecek pcye takıcam 3-5 saat sonra yine sorun çıkaracak ondan sona arayacam boğuşacam ondan sonra yenisini alabilecem... :(
Ole aslında bende ole yapıyodum arada sırada :P
evet monitörde samsung'dan şaşmamak lazım, geçmiş olsun, idareten 2. el monitör satan yerlerden 20-30 milyona bi 15 inch alda, zaman kaybı olmasın arada servisteyken :) Gold PC'den aldığım A4tech mouse bile bozuldu 1 haftada :) hem fiyatları ucuk, hemde kalitesiz, gold pc'ye yaklaşmamak gerek.
[quote name='a_these' post='63720' date='Sep 21 2006, 04:11 PM']
+1

bir de bu konularda biraz yırtık(!) olmak lazım. tieeeyt ne bu hüleağğğn demek bazen işe yarayabilir
[/quote]


:D lol :D

samsung konusunda da katılıyorum gerçekten en ii markalardan biri diebilirim..aldığım günden bu güne kadar (lcd ekran :P ) yere düştü felan ama hiç bişi olmadı çok dayanıklı walla ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...