Jump to content
Posted
Bl!zz amca, kesin olarak çıkış tarihi ilan etmesede her geçen gün yeni genişleme paketi Cataclysm'im hakkında yayınladığı bilgileri artmakta, yeni paket ile ilgili bilgileri vermekte. Bunlarla ilgili aç buçuk bilgiyi sizlerle de paylaşmak istedim.

Öncelikle yeni eklenecek ırklar ve bu ırkların ırksal özelikleri

[url="http://www.wowwiki.com/Goblin_(playable)"]Goblinler[/url]

[url="http://www.wowwiki.com/Worgen_(playable)"]Worgenler[/url]

Binekler:
[url="http://www.scrollsoflore.com/forums/attachment.php?attachmentid=557&stc=1&d=1250980919"]Goblinlerin HotRod'ları :)[/url]

[url="http://www.wowwiki.com/File:Worgen_mount.jpg"]Worgenlerin binekleri[/url](Daha konsept aşamasında diye duymuştum kesin olarak ilan edildi mi bilmiyorum)

Bineklere bakılacak olursa goblinlerin binekleri horde kısmında birhayli ilgi göreceği düşüncesindeyim :)

WotLK'nın gelişi ile beraber 2-3 kişilik yer binekleri (motor, mammut) gelmişti, yeni gelecek patch ile 2 kişilik uçan binekleri oyunda görmek mümkün olacak. Bu bineklerin tek kişilikleri zaten oyunda mevcuttu :)
Yeni uçan binek [url="http://img149.imageshack.us/img149/8697/rocketmount3.jpg"]X-53 Touring Rocket[/url]



Ve Son gelişmeler, forumlarda yeni gelecek patch'lerle classların talent ve skillerinde nasıl değişikliklerin olacağı duyuruldu.

Shaman 7 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947352584
Warlock 7 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947352666

Priest 8 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947282379
Warrior 8 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947282557

Death Knight 9 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947242991
Rogue 9 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947242994
Hunter 9 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947132945

Mage 10 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947103269
Druid 10 Nisan: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947103263

Paladin 16 Nisan: Bl!zz amca gözde çocuklarına ne gibi yenilikler getireceklerine yada sahip oldukları özelikleri nasıl dahada iyileştireceğine net karar verememiş oldan dolayı bunu ilan etmekte biraz ağır davranıyorlar sanırım.

Bakalım başka ne şekilde yenilikler gelecek hep beraber önümüzdeki günlerde göreceğiz...

Featured Replies

[list][*][b][url="http://www.wowhead.com/guide=cataclysm&classes"]Class changes[/url][/b][*][b]http://www.wowhead.com/guide=cataclysm[/b][*][b]Catalysm bilgilerini bulabilirsiniz
[/b][/list]

Edited by Ahmetben

waow sonunda bekledıgım skil geliyo duman bombası roglar için çok imbaa olmuş :)


Smoke Bomb (level 85)
Namussuz bir Smoke Bomb, düşman hedef engelleyen bir bulut oluştururken düşüyor. bulut dışında düşmanlar kendilerini tek hedef yetenekleri ile bulut içindeki birimlerin hedef yapamaz bulacaksınız. Düşmanlar bulut içinde saldırı, ya da bir bulut rakip saldırı alanı-of-sonuç (AoE) her zaman yeteneklerini kullanabilir taşıyabilirsiniz. yetenek saldırı ve savunma kullanan sunar olarak PvP, bu taktik pozisyonel oyun yeni boyutlar açacaktır. Ayrıca yakın gerek konvansiyonel hat görüş engellerden güvenmeye olmadan düşman çizerken PvE yılında Duman Bulutu düşmanca idi saldırılardan grubunuza korumak için, servis yapabilirsiniz. Duman Bulutu 10 saniye sürer ve 3 dakikalık bir bekleme süresi vardır.


bilgim kadarıyla çevirmeye çalıştım ama gerçekten rog ihtiyacini artiricak bir skill

Edited by marvellous

rogdan sap kalkıyomuş diye duydum Bl!zz iyice kendinden geçti dedim ama doğrumudur bilmiyorum
sap kalkmıyo ama sersemletici özellikleri hafifliyo ama karşılıgında hayatta kalabilme skilleri gelişicek cloth ve leather stamine si artıcak. gibi gibi şeyler yazıyor

Edited by marvellous

  • Author
16'sında paladinlere yapılacak yenilikler de duyuruldu. :)

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13180088504&sid=1

Bl!zz amca paladinlerin bg ve arena'larda kaçak oynadıklarından dolayı biraz bufflama ihtiyacı duymuş :D
Güzel haber Crusader strike lvl 1'de alınacakmış artık kolay level kasacaklar, Ve holy paladinlere allah sabır versin diyorum :)
[quote name='Intruder' date='19 April 2010 - 09:51 AM' timestamp='1271659907' post='268374']
16'sında paladinlere yapılacak yenilikler de duyuruldu. :)

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13180088504&sid=1

Bl!zz amca paladinlerin bg ve arena'larda kaçak oynadıklarından dolayı biraz bufflama ihtiyacı duymuş :D
Güzel haber Crusader strike lvl 1'de alınacakmış artık kolay level kasacaklar, Ve holy paladinlere allah sabır versin diyorum :)
[/quote]

Sprint yada interrupt effect yok ki palada. Olsa neden kaçak oynasın? charge atamıyoruz, sprint çekemiyoruz, spell caster lara karşı bir tek stunumuz var. Artı olarak divine shield in süresini azaltıyorlar. Bu da spell casterlara karşı palayı zayıf kılmak demek. Divine shield kısalmasın demiyoruz (2 sn kısalsın, o kadar da sorun değil) ama charge versinler o zaman? pummel versinler? Tamam, paladin güçlü bir karakter. Ama olması gerektiği şekilde değil. Tanksın ve charge çekemiyorsun, savaşçısın, hemde plate giyen tipten, ama spell caster a yapabileceğin hiç bir şey yok. Ancak hand of freedom + divine shield ara ara. Retri isen repetance. Ondan da zaten blink ile kaçıyorlar. Human mage özellikle tehlikeli paladinler için. Diğer classlara sağladığı üstünlük tabii ki var. 43 pala ile 47 rogue aldığımı bilirim orj serverda. keza 2v2 arena da tek başıma karşı takımı (abartısız) 7-8 kere tek başıma kestim. (dk ve rouge) Bunun sebebi palanın devasa bir char olması değil, taktik birazda. Karşımda undead rogue var. Will of forsaken ile kaçacağını biliyorum. ve ilk stun da bunu yapacağını tahmin edebiliyorum. önce stun sonra repetance atarsam adam mal gibi çakılır yerinde :)

Anıları geçelim. Paladin dengedeydi, Bl!z dengeyi bozuyor. Rouge lar daha raht kaçabilecekler, ama paladin kaçanları yakalarken hala zorlanacak. İlla ki pirsuit of justice olması gerekiyor veya engineering ile roket filan atabilmesi gerekiyor. Böyle iş mi olur :) ranged silahımız bile yok. En azından bir throw tipi silah alalım yada warriorda olduğu gibi silah atma olsun.
Evt ya paladinler çok eziliyo nedir bu :D Death grip,charge gibi skilleri olması gerek.Hatta kalkan çekip spell reflect yapmaları gerek nedir bu palaların çektiği yazık :P
yazık bize valla.. loh un da cd si 2dk ya düşmeli , balonların kullanımını etkilememli. yazık bize yazık :P şaka bi yana combat rogue dikkatimi çekti ben tekrar combat rogue düşünebilirim. =)
@nuttella.. daha sayayım mı?
Blood dk gibi frost runeyi %10 cana çeviremiyoruz. death grip yok.
Priest gibi teleport şu bu olamıyoruz. HoT efektimiz yok (retri hariç)
Mage gibi blinkimiz yok, artı bunlarda buz blokunun içerisinde 30 sn kalabiliyor :)
Hunter gibi aspectimiz (hele petimiz) hiç yok, manamız bitebiliyor, ölü taklidi yapamıyoruz. (Pek yemiyoruz da bu numaraları, neyse..)
Lock gibi fear atamıyoruz. Petimizden can çekemiyoruz.
Druid gibi adamı yerine bağlayamıyoruz. Polymorph a immune değiliz.
Rogue gibi vanish çekemiyoruz, sprintimiz yok, kick desen zaten yok.
Warr gibi Pummel, shield bash, charge, intervene vs vs skillerimiz yok.

Onun yerine
Lay of hands var, 20 dk cooldown lu (talent ve glyph ile 15 dk), divine shieldimiz var, 5 dk CD ve 3 dk forebiance yapan. hand of freedom bize hız değil yerimize çakılmama sağlıyor. Ha derseniz arkadaş siz kendinizi doldurabiliyorsunuz. Yukarıda saydıklarımdan rogue hariç hepsi kendini doldurabiliyor. Ek olarak şunu da belirtmem lazım. ranged weapon kullanamıyoruz. Engineering kasacağız da roket filan atacaz. Siz ne derseniz diyin. Paladin ranged özelliği olmayan tek class. (Dk'nın death grip i var)
  • Author
selam arkadaşlar, biraz eğri oturup doğru konuşmakta yarar var karşıdakini CC konusunda en zayıf classlardan biri shaman öteki paladin bunu herkez kabul edecektir. Ancak yukarıda verilen örneklere bakılınca biraz yanlı konuşmalarda yok değil gibi geldi.

Evet blood dk gibi rune'u %10 cana çeviremiyroum ama retri'de crit vuruşların akabinde kendime FL'yi anlık atıyorum, Holy isem HS'dan bahsetmiyorum bile
ister holy ister retri olsun, kendime çok da güzel hot bırakabiliyorum şayet sacred shieldim'de açıksa,
mage gibi ice block'um yok ama sacred shieldim saolsun fiziksel damageleri bir hayli absorpluyor,
hunter gibi aspectimiz yok ama auralarımız saolsunlar, manam bittiğinde de divine plea saolsun druidin innervate'inden sonra tek geçeceğim mana regen skili
lock gibi fear atamıyorum ama fear yemiş adamı sersemletip oraya buraya kaçmasını çokda güzel engelliyebiliyorum.
druid gibi yerine bağlayamıyorum ama biride beni bağlamaya çalıştığında yerime bağlanmıyorum.
rogue ister spirit atsın ister turbo nos açsın, sütçü beygirlerini ile yarıştırmasını da biliyorum ben onu,
warrior gibi charge'ım yok ama protsam ona attığım avenger shield ile spell castini bozabiliyorum, yada rep ile durduğu yere mıhlıyabiliyorum.

Ama herşeyden yukarıda sayılanların hepsi göreceli şeyler burada herkez bir artı yada bir eksi şey söyleyecektir ama herkezin kabul edeceği gerçekler var,

1. Classın ne olursa olsun, önemli olan neyi ne zaman kullanacağınıbilmek,yoksa yukarıdaki sayılanların hepsini bir classa koyun bilemeyen adamın elinde sefil olur o char,
2. Ne priest, ne rogue, ne warlock, nede başka bri class olsun, ister fiziksel ister magic spell atsın, hepsinin bir önlemi var, gerek defansınla gerekse de resistance'ınla ama Holy damage'ye karşı hiçkimsenin savunması yok... :)
Buda bizim öteki classlardan üstünlüğümüz olarak ortaya çıkıyor işte.
[quote name='Intruder' date='19 April 2010 - 04:53 PM' timestamp='1271685212' post='268386']
2. Ne priest, ne rogue, ne warlock, nede başka bri class olsun, ister fiziksel ister magic spell atsın, hepsinin bir önlemi var, gerek defansınla gerekse de resistance'ınla ama Holy damage'ye karşı hiçkimsenin savunması yok... :)

[/quote]



yazdıgın herşeye katılıyorm ama şu cümleye diyecek lafm yok sonun kadar haklısın. Yapılan en büyük yanlış kullandıgı classın artısından çok eksisinden bahsetmektir.Bende o yok olsa böle yapardım demek yerine elinizdeki imkanları en iyi şekilde kullanmaya bakın :)
[quote name='Intruder' date='19 April 2010 - 03:53 PM' timestamp='1271685212' post='268386']

1. Classın ne olursa olsun, önemli olan neyi ne zaman kullanacağınıbilmek,yoksa yukarıdaki sayılanların hepsini bir classa koyun bilemeyen adamın elinde sefil olur o char,
2. Ne priest, ne rogue, ne warlock, nede başka bri class olsun, ister fiziksel ister magic spell atsın, hepsinin bir önlemi var, gerek defansınla gerekse de resistance'ınla ama Holy damage'ye karşı hiçkimsenin savunması yok... :)
Buda bizim öteki classlardan üstünlüğümüz olarak ortaya çıkıyor işte.
[/quote]

Ah benide gm yapsalardı ne oynardım bu wow u bea :D

Onur abi ne zaman donuyosun wt ye ;)
Tamam.. Classlar birbirine eşittir, oyunculuk farkettirir, biliyorum. Ama yine de not düşeceğim..

[quote]Evet blood dk gibi rune'u %10 cana çeviremiyroum ama retri'de crit vuruşların akabinde kendime FL'yi anlık atıyorum,[/quote]

Blood DK:

http://www.wowhead.com/spell=49005 %4 max hp üzerinden heal.
http://www.wowhead.com/spell=48982 Full talent te %20 can dolumu.
http://www.wowhead.com/spell=50371 Alınan hasarın %4 ü kadar can dolumu.
http://www.wowhead.com/spell=49924 Her disase için %5 hp

Retri Pala:

http://www.wowhead.com/spell=53385 Verilen hasarın %25 i. Hoş herkese vuruyor ama şöyle hesaplayalım. 4 mob, 2500 hasar verse her birine (.. hehe..) 2500 hp can kazanırsın. Ama manan yeterse. (%12 mana yiyor çünkü)
http://www.wowhead.com/spell=53503 Fl 2k doldurabilirse bir de üzerine 1200 hp alabiliyorsun. ama http://www.wowhead.com/spell=53488 olmaksızın cast time 1.5 sn. Bu da 5 talent yapar fullersen.
http://www.wowhead.com/spell=48785 Bu da çok sevdiğimiz FL, acil durum tuşumuz. Death strike ile karşılaştırınca devasa bir efekti var canım :)

Artı olarak FL instant sadece ve sadece Crusader strike, judgement ve divine storm crit gelirse kullanılabiliyor. Yani her skill açamıyor art of war'ı.

Yerine çakılmama kısmınd da şöyle bir soru soracam.. Blink, form değiştirme, sprint, charge gibi özellikler bunu sağlamıyor mu?
Repentance dispell edilebilir, Bir trinket yada will of forsaken (every man for himself) gibi skiller ve itemler bu işe yarıyor zaten.

Dengelerden bahsettik. Artılardan bahsedelim madem..
Divine shield : 12 sn herşeye immune. Tüm hasar veren şeyleri, curse ler dahil kaldırır.
Lay on hands : Full hp ve bir miktar mana

Başka? Talentten gelmeyip bize artı sağlayan ne var? Paladin ezik değil. 12 sn divine shield 3 tane crit skill e yeterde artar. lay on hands 1e1 karşılaşmada 2 kişilik hp sağlar. Doğrudur. Ama burada mevzu kaçanı yakalamak, uzaktan saldıranın yanında bitebilmek. Warrior bunu yapabilir. DK yapabilir ama pala yapamaz. Rogue kick atabilir, warrior pummel , dk mind freeze, diğerleri fear effect ile kurtarır paçayı. Ya paladin? repentance e mahkum. O da dispel edilemez değil ve ret ağacının ortalarında.
  • Author
Konu biraz açılma amacının dışına taşıyor gibi (belki buna birazda ben sebep oldum ;) )

Her classın artıları ve eksileri var bunu dana öncede söyledim CC konusunda en zayıf classların başında Shamanlar ve paladinler geliyor, ama onlarında ötekilere göre üstün oldukları yanlar var,

Hiç kimse şöyle bir char beklemesin oyundan Uçanıda keseyim, kaçanıda keseyim, duranıda keseyim, hepsinin bu oyundaki artısı ve eksisi farklı. Bu konuyu bu şekilde düşünmek sanırım en doğrusu, Kaçanı yakalamakta sıkıntısı var, Judge of Justice kullanıp gerekli talent ve enc'leri kullandıktan sonra bir nebze de olsun yakalama imkanı yakalayabiliyorsun. Ama yakaladığı adamıda boş göndermeme konusunda da oldukça sağlam bir char paladin bunu kabullenmek lazım. Buna örnek vermek gerekirse, bugüne kadar 18-19k armor ve 850-900 resilence ile girdiğim PvP'lerde locklar max. 8k, mage max 7k atabilmişken, pala'dan max. 10k yedim. Hatta arkadaşlarla beraberdim o damageyi yedimizde aramızdaki gırgır şakata konusu oldu, kesin Bug kullanıyor bu adam, mümkün değil bu kadar vurması gidip forumda konu açalım diye. Ne warrior nede rogue 5k'nın üstüne çıkamadılar, Belki onlarda çıkabilirler belki benim karşılaştığım öteki playerlar o gün bana 10k atan paladin kadar itemli değildirler ama en azından gözlemlediğimi söylemek istedim.

Çünkü şu anda palayı ele aldık, bir shaman, druid, ve diğer charlarla oynayan arkadaşlarda bizim de şuyumuz eksik buyumuz eksik demeye başlayacaklar, Ondan dolayı cataclysm'de Bl!zz amcanın düşünceleri bu şekildeymiş diye yorumluyorum. Eminim ilerki günlerde onlarda yaptıkları düzenlemelerin artılarını ve eksilerini görüp gerekli düzenlemeleri yapacaklarıdır. Malum WotLK'nın başladığı zamanlar Death knight'lar nasıl kraldılar aynı Lich King gibi ama onu da tahtından indirler son gelen patchlerle birlikte :)
[quote name='BlackFox' date='19 April 2010 - 08:50 PM' timestamp='1271699451' post='268392']
Tamam.. Classlar birbirine eşittir, oyunculuk farkettirir, biliyorum. Ama yine de not düşeceğim..



Blood DK:

http://www.wowhead.com/spell=49005 %4 max hp üzerinden heal.
http://www.wowhead.com/spell=48982 Full talent te %20 can dolumu.
http://www.wowhead.com/spell=50371 Alınan hasarın %4 ü kadar can dolumu.
http://www.wowhead.com/spell=49924 Her disase için %5 hp

Retri Pala:

http://www.wowhead.com/spell=53385 Verilen hasarın %25 i. Hoş herkese vuruyor ama şöyle hesaplayalım. 4 mob, 2500 hasar verse her birine (.. hehe..) 2500 hp can kazanırsın. Ama manan yeterse. (%12 mana yiyor çünkü)
http://www.wowhead.com/spell=53503 Fl 2k doldurabilirse bir de üzerine 1200 hp alabiliyorsun. ama http://www.wowhead.com/spell=53488 olmaksızın cast time 1.5 sn. Bu da 5 talent yapar fullersen.
http://www.wowhead.com/spell=48785 Bu da çok sevdiğimiz FL, acil durum tuşumuz. Death strike ile karşılaştırınca devasa bir efekti var canım :)

Artı olarak FL instant sadece ve sadece Crusader strike, judgement ve divine storm crit gelirse kullanılabiliyor. Yani her skill açamıyor art of war'ı.

Yerine çakılmama kısmınd da şöyle bir soru soracam.. Blink, form değiştirme, sprint, charge gibi özellikler bunu sağlamıyor mu?
Repentance dispell edilebilir, Bir trinket yada will of forsaken (every man for himself) gibi skiller ve itemler bu işe yarıyor zaten.

Dengelerden bahsettik. Artılardan bahsedelim madem..
Divine shield : 12 sn herşeye immune. Tüm hasar veren şeyleri, curse ler dahil kaldırır.
Lay on hands : Full hp ve bir miktar mana

Başka? Talentten gelmeyip bize artı sağlayan ne var? Paladin ezik değil. 12 sn divine shield 3 tane crit skill e yeterde artar. lay on hands 1e1 karşılaşmada 2 kişilik hp sağlar. Doğrudur. Ama burada mevzu kaçanı yakalamak, uzaktan saldıranın yanında bitebilmek. Warrior bunu yapabilir. DK yapabilir ama pala yapamaz. Rogue kick atabilir, warrior pummel , dk mind freeze, diğerleri fear effect ile kurtarır paçayı. Ya paladin? repentance e mahkum. O da dispel edilemez değil ve ret ağacının ortalarında.
[/quote]

bence cok aglamışsın bıde dk dan bahsedıyosun en cok zoruna gıden o class sanırım cunku frostta ıken tank armoruna yakın armoru oldugundan ancak oyle dayanabılıyor paladınlere ben bı dk olarak sunuda soylıyım dk nın wt de yarısı bozuktu bıraz bıraz duzeltıyorlar ıste sen dua et wt ne ben pala olsam agzımı dahi acmam zaten blızden pucklı class rakıplerınde yarısı calısmıyor bence dwm et cunku yazdıklarını okuyanların cok güldugu aşıkar wow oynadıgımdan berıdır pvp skıll sayısını sayamadıgım paladıne dwmlı dahası eklendı yada guclendırılenler oldu
+ paladın ımmune attgında dk cekme skıllını ımmune gecmez orj de yer 1 aydır bakmadım ama en son oyleydı
+ ... ben buraya bı roman yazarım ama senı tatmın edermı bılmem bence sen dedıgım gıbı paladakı pvp skıllerını saymayı bı dene belkı oyle yaparsan dıger classları anlarsın
çok ağladığım filan yok. PvE de çoğu classtan daha öndeyiz. ama pvp ile ilgili sorunlarımız var. Dk ile karşılaştırma sebebim paladin'e yakın bir class olması, aura (presence) ve crusader strike (blood strike vs) gibi skilleri var. Ek olarak DoTu mevcut. Paladin gibi hasar verdikçe bir miktar hp geri kazanabiliyor. Yoksa ne zoruma gidecek :) orj da 79 dk dövmüşlüğüm var (70 epik pala ile)

ve o 10k atan paladin, bug filan kullanmamıştır. Spell power'i yüksek (muhtemelen holy) kanatlanmış bir exorcism yemişsinizdir muhtemelen.bir de crit e denk gelmişse 8k işten bile değil :)

Edited by BlackFox

[quote name='BlackFox' date='19 April 2010 - 08:50 PM' timestamp='1271699451' post='268392']

Artı olarak FL instant sadece ve sadece Crusader strike, judgement ve divine storm crit gelirse kullanılabiliyor. Yani her skill açamıyor art of war'ı.

[/quote]
paladin oynamıyorum ama zaten sizin dmg spellerinz bu saydığın 3ü deilmi daha nerde acılması gerekio AoW nin?
[quote name='Garrett' date='20 April 2010 - 05:07 PM' timestamp='1271772457' post='268413']
paladin oynamıyorum ama zaten sizin dmg spellerinz bu saydığın 3ü deilmi daha nerde acılması gerekio AoW nin?
[/quote]
Var daha dmg skillimiz. Ama mevzu çokluğu değildi. PVP Skillerimizin pek olmayışıydı. Ama ağladığımı söyleyen çıktı classa hakaret ettiğimi söyleyende :) Altı üstü neden charge ve interrupt efektimiz yok dedim.
[quote name='BlackFox' date='20 April 2010 - 06:47 PM' timestamp='1271778453' post='268414']
Var daha dmg skillimiz. Ama mevzu çokluğu değildi. PVP Skillerimizin pek olmayışıydı. Ama ağladığımı söyleyen çıktı classa hakaret ettiğimi söyleyende :) Altı üstü neden charge ve interrupt efektimiz yok dedim.
[/quote]
genelde kendini healliyebilen classlarda bu tarz özellikler bulunmuyor zaten ama bencede biraz fazla abartmışsın konuyu paladin Blizzin göz bebeğidir onu ezdirmez bence hiç bir koşulda
ben hala abartı olarak görmüyorum. paladin olarak charge çekebilmek istiyorum. interruptuda geçtim , mühim değil. bir charge yahu. ayrıca yeni skill dengelemesinde saçmalamışlar biraz. orjinal forumlara bakarsanız oyuncuların %70 i değişikliklerden rahatsız durumda. özellikle druidler ve shamanlar.
[quote name='BlackFox' date='20 April 2010 - 12:53 PM' timestamp='1271757188' post='268408']
çok ağladığım filan yok. PvE de çoğu classtan daha öndeyiz. ama pvp ile ilgili sorunlarımız var. Dk ile karşılaştırma sebebim paladin'e yakın bir class olması, aura (presence) ve crusader strike (blood strike vs) gibi skilleri var. Ek olarak DoTu mevcut. Paladin gibi hasar verdikçe bir miktar hp geri kazanabiliyor. Yoksa ne zoruma gidecek :) orj da 79 dk dövmüşlüğüm var (70 epik pala ile)

ve o 10k atan paladin, bug filan kullanmamıştır. Spell power'i yüksek (muhtemelen holy) kanatlanmış bir exorcism yemişsinizdir muhtemelen.bir de crit e denk gelmişse 8k işten bile değil :)
[/quote]

ya bu nasıl bı mantıktır ben dıyırumkı sana paladakı pvp skıllerını saymaya basla ıcınden... ya nasıl eksıklerımız var dıyebılrsın ne beklıyosun bıde sarj mı koycaklarını herkesı 1 2 3 yaparak kesmeyı mı umuyosun azda kendın bseyler ekle su oyuna
  • Author
[quote name='Ahmetben' date='19 April 2010 - 08:46 PM' timestamp='1271699165' post='268391']
Onur abi ne zaman donuyosun wt ye ;)
[/quote]

Şu sıralar dönmeyi düşünmüyorum Ahmet enazından bir Lich King'in kesildiğini göreyim değil mi? :D Arada oyuna giriyorum ama eskilerden kimler var kimler yok tam anlayamıyorum malum char ve isim değiştirmelerden dolayı :D


[quote name='BlackFox' date='20 April 2010 - 12:53 PM' timestamp='1271757188' post='268408']
ve o 10k atan paladin, bug filan kullanmamıştır. Spell power'i yüksek (muhtemelen holy) kanatlanmış bir exorcism yemişsinizdir muhtemelen.bir de crit e denk gelmişse 8k işten bile değil :)
[/quote]

Gerek PvP gerekse de PvE'de holy pala oynayan biri olarak (5man hc sırasında sıra çabuk gelsin diye tank giriyorum sadece) Holy pala ile retri palayı çok rahat ayırt edebiliyorum. 10k atan pala kanatsız retri palaydı :) Ayrıca max. dediklerimde normal vuruşlar değil crit değerleri ifade etmekte :)

Edited by Intruder

  • 3 weeks later...
bir ek yapim yeni aldığım bir haber WOW:Cataclysm "Friends&family" betası başladı bu beta Bl!zz calışanları aileleri ve arkadaşları için gerçekleştirile bir closed beta ve bu betanın çıkması artık iyice yaklaşmakta olduğunu harbiden ayak seslerinin geldiğini bize söyler konumda umarım Wt ekibide pakete bizim kadar hazırlıklı olurda en kısa zamanda geçeriz cıkınca :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...