Catadaki mageler hakkında güzel bir çalışma çoğu şeye açıklık getiriyor. Bütün classlar için var ama bizde mageler çok konuşuluyor ondan paylaşayım dedim. Alıntıdır. Şimdiden söyliyim.
Yeni Mage Büyüleri;
Flame Orb (level 81): Prince Taldaram'ın Ahn'kahet ve Icecrown citadeldeki özelliğinden esinlenerek, bu büyü mage'e belli bir hiza üzerinde ilerleyen alevli , üzerinden geçtiği hedeflere fire damage verecek, bir küre fırlatacak. Fırlatıldı mı, mage küre bir yerden bir yere giderken istediği gibi diğer büyülerini cast edebilecek. Tüm specler için yararlı bir büyü olması dışında, Fire mageler bu büyüyü geliştirecek talente sahip olacaklar, öyle ki Fire orb hedef bölgesine ulaştığında patlayacak.
Time Warp (level 83):Parti veya raide, Bloodlust ya da Heroism gibi pasif bir haste etkisi verir. Ayrıca magein kendi yürüyüş hızını geçici olarak arttırır.Time Warp etkisi Heroism ve Bloodlustan ayrı olarak çalışır, yani Exhaustion debuffı varken hem heroism/bloodlust hem de time warptan faydalanamazsınız, lakin yürüyüş hızınızı Exhaustion varken bile arttırır.
Wall of Fog (level 85):Magein önünde bir ucundan diğer ucuna 30 yard olan buzdan bir hiza yaratır. Bu hizayı geçen düşmanlar kıstırılır ve hasar alır. Mana tutarı Wall of Fogu bireylere karşı değil, gruplara karşı daha etkili oacak şekilde dizayn edilecektir. Bu büyü, magelere savaş alanını kontrol edebilecek bir şey vermek amacındadır, ya gelen düşmanlara hasar vermek için (ki Bl@zzard büyüsü Wall of Fogun tam üstüne yapılabilir) ya da Battlegroundda bir bayrağı korumak için. 10 saniye boyunca etkili kalır, 30 saniye cooldownı vardır.
Yetenek ve Bunların İşleyiş Şeklindeki Değişiklikler
* Arcane Missile proc-based bir büyü olacak yeşilde yeniden tasarlanıyor. Ne zaman mage herhangi bir büyüyle hasar verse, Arcane Missile'in kullanılabilir hale gelme şansı vardır, tıpkı warriorların Overpower skillinin çalışma prensibi gibi. Bu büyünün hasarı ve mana tutarı ne zaman proclasa onu kullanmayı cazip hale getirecek şekilde tekrar hazırlanacaktır. Bu değişiklik mage'in oyun tarzını daha dinamik hale getirmelidir, özellikle de düşük levellarda.
* Scorch mage'in fire büyülerine bonus hasar sağlayacaktır. Hedefimiz Scorch büyüsünü mage'in rotasyonuna dahil etmek, ve gruptaki başka biri spell critical strike debuffını sağlasa bile kullanılacak/işe yarar bir büyü haline getirmek. Scorch mage'e, talentlerle de etkisi arttırılabilecek, daha belirgin yararlar sağlayacaktır.
Yeni Talentler ve Talent Değişiklikleri
* Arcane Focus artık hedefi ıskalayan HER büyü için, fırlatılmakta başarısız olunan Arcane Missile de dahil, mana iadesi yapacaktır. Arcane magelerin birkaç talentinin, karakterinin ne kadar manası olduğunda rol oynamasını ve karakterin manasını idare etmesini sağlayacak başka araçlar da vermek istiyoruz.
* Playing with Fire talenti, şimdiki özelliğinin yerine, Blast Wave'in cooldownını melee saldırıya maruz kaldığında düşürecektir.
* Pyromaniac, 3 ya da daha fazla hedef damage-over-time (DoT) [2] fire büyüsüne maruz kaldığında Haste sağlayacaktır.
Mana Adept: Arcane, mage'in ne kadar manası olduğuna bağlı olarak hasar verecek. Örneğin; 100% manası olan bir Arcane mage, 50% manası olan bir Arcane mage'den çok daha fazla hasar verecektir. Eğer manalarını düşük seviyede tutmaya başlarlarsa, hasarlarını arttırmak için manalarını dolduracak bir yetenek ya da benzeri bir şey kullanmak isteyeceklerdir.
Fire
* Spell damage
* Spell Crit
* Ignite
**Mage durduğu yerde değil koşarak Scorch atıyor, evet evet speli durduğu yerde doldurmuyor, koşarak yapabiliyor ve sonra Flame Orb atıyor.Harika değilmi http://euroturkiye.net/forum/images/smilies/wink.png
Ignite:Tüm doğrudan hasar veren fire büyüleri bir damage-over-time (DoT) etkisi bırakacaktır. Aynı Fireball'un çalışma prensibi gibidir [4], lakin bu DoT çok daha güçlü imiş.
Frost
* Spell damage
* Spell Crit damage
* Deathfrost
Deathfrost: Frostbolt atmak mage'in üstünde tüm frost, fire ve arcane büyülerinin hasarlarını arttıracak bir etki bırakacak. Yalnızca ve yalnızca Frostbolt bu etkiden nasiplenmeyecek.
[1] Yani herhangi bir büyü bu büyünün kullanılabilirliğini aktive edecek.
[2] Zaman içerisinde hasar veren.
[3] kabaca belli bir talentte ne kadar ustalaştığınıza bağlı olarak kazanılan pasif bonuslar.
[4] Fireball'ın bıraktığı ufak dot.
****Bu kadar özelliğin böyle kalıcını olacağını sanmıştım ama beklenen nerf geldi işte http://euroturkiye.net/forum/images/smilies/frown.png
Frostfire Bolt: Frostfire Bolt büyüsünün hasarını %15 arttırır, ve 3 defa stacklanacak şekilde Frostfire Bolt'un hasarını %3ünü debuff olarak bırakır. Lakin artık hedefi yavaşlatmayacaktır.
Icy Veins: Icy Veins büyüsü aynı zamanda üzerinizdeki tüm cast ve yürüme hızı yavaşlatan etkileri kaldırır.
Invisibility: Invis iken yürüme hızınız %40 artar.
Mana Shield: Mana Shield'ın cooldownını 2 saniye azaltır.
Polymorph: Polymorph büyüsü hedef üzerindeki tüm damage over time etkilerini kaldırır.
Slow: Slow büyüsünün menzilini 5 yard arttırır.
Minor Glyphs;
Arcane Brilliance: Arcane Brilliance büyüsünün mana tutarını %50 azaltır..
Armors: Armor büyülerinizin devam süresini 30 dakika arttırır.
Conjuring: Conjuring büyülerinizin mana tutarını %50 azaltır.
Mirror Image: Mirror Imageleriniz Frostbolt yerine asıl talentinize bağlı olarak Arcane Blast ya da Fireball cast eder.
Slow Fall: Slow Fall büyüsü reagent istemez.
Monkey: Polymorph: Sheep büyüsü hedefi koyun yerine maymuna çevirir.
Penguin: Polymorph: Sheep büyüsü hedefi koyun yerine penguene çevirir.
4.0.1 Mage Hit
***Artık talentten hit gelmiyor arcane ve frostta. Fire da zaten yoktu.
Alliance da draenei'den %1 gelirken sp'ler ise %3 hit veriyordu. Fakat alliance için draenei artık yanlızca kendine verirken sp'nin hit vermesi kaldırıldı.
Yani Hit cap draenei ler için %16, diğer ırklar için %17 oldu.
Ayrıca Ryuu'dan özür dileyerek
Caster classlar için 1 Intellect = 1 Spell Power verecek.
Itemlerdeki Spell Power yerine artan miktarda Intellect olacak (silahlar hariç). Bunu dengelemek için 1 Intellect’in verdiği critical şans % si azaltılacak.
Catadaki mageler hakkında güzel bir çalışma çoğu şeye açıklık getiriyor. Bütün classlar için var ama bizde mageler çok konuşuluyor ondan paylaşayım dedim. Alıntıdır. Şimdiden söyliyim.
Yeni Mage Büyüleri;
Flame Orb (level 81): Prince Taldaram'ın Ahn'kahet ve Icecrown citadeldeki özelliğinden esinlenerek, bu büyü mage'e belli bir hiza üzerinde ilerleyen alevli , üzerinden geçtiği hedeflere fire damage verecek, bir küre fırlatacak. Fırlatıldı mı, mage küre bir yerden bir yere giderken istediği gibi diğer büyülerini cast edebilecek. Tüm specler için yararlı bir büyü olması dışında, Fire mageler bu büyüyü geliştirecek talente sahip olacaklar, öyle ki Fire orb hedef bölgesine ulaştığında patlayacak.
Time Warp (level 83): Parti veya raide, Bloodlust ya da Heroism gibi pasif bir haste etkisi verir. Ayrıca magein kendi yürüyüş hızını geçici olarak arttırır.Time Warp etkisi Heroism ve Bloodlustan ayrı olarak çalışır, yani Exhaustion debuffı varken hem heroism/bloodlust hem de time warptan faydalanamazsınız, lakin yürüyüş hızınızı Exhaustion varken bile arttırır.
Wall of Fog (level 85): Magein önünde bir ucundan diğer ucuna 30 yard olan buzdan bir hiza yaratır. Bu hizayı geçen düşmanlar kıstırılır ve hasar alır. Mana tutarı Wall of Fogu bireylere karşı değil, gruplara karşı daha etkili oacak şekilde dizayn edilecektir. Bu büyü, magelere savaş alanını kontrol edebilecek bir şey vermek amacındadır, ya gelen düşmanlara hasar vermek için (ki Bl@zzard büyüsü Wall of Fogun tam üstüne yapılabilir) ya da Battlegroundda bir bayrağı korumak için. 10 saniye boyunca etkili kalır, 30 saniye cooldownı vardır.
Yetenek ve Bunların İşleyiş Şeklindeki Değişiklikler
* Arcane Missile proc-based bir büyü olacak yeşilde yeniden tasarlanıyor. Ne zaman mage herhangi bir büyüyle hasar verse, Arcane Missile'in kullanılabilir hale gelme şansı vardır, tıpkı warriorların Overpower skillinin çalışma prensibi gibi. Bu büyünün hasarı ve mana tutarı ne zaman proclasa onu kullanmayı cazip hale getirecek şekilde tekrar hazırlanacaktır. Bu değişiklik mage'in oyun tarzını daha dinamik hale getirmelidir, özellikle de düşük levellarda.
* Scorch mage'in fire büyülerine bonus hasar sağlayacaktır. Hedefimiz Scorch büyüsünü mage'in rotasyonuna dahil etmek, ve gruptaki başka biri spell critical strike debuffını sağlasa bile kullanılacak/işe yarar bir büyü haline getirmek. Scorch mage'e, talentlerle de etkisi arttırılabilecek, daha belirgin yararlar sağlayacaktır.
Yeni Talentler ve Talent Değişiklikleri
* Arcane Focus artık hedefi ıskalayan HER büyü için, fırlatılmakta başarısız olunan Arcane Missile de dahil, mana iadesi yapacaktır. Arcane magelerin birkaç talentinin, karakterinin ne kadar manası olduğunda rol oynamasını ve karakterin manasını idare etmesini sağlayacak başka araçlar da vermek istiyoruz.
* Playing with Fire talenti, şimdiki özelliğinin yerine, Blast Wave'in cooldownını melee saldırıya maruz kaldığında düşürecektir.
* Pyromaniac, 3 ya da daha fazla hedef damage-over-time (DoT) [2] fire büyüsüne maruz kaldığında Haste sağlayacaktır.
* Burnout talenti magelere manaları bittiğinde canlarıyla (health) büyü castlemelerini sağlayacak.
Mastery Passive Talent Tree Bonuses
Arcane
* Spell damage
* Spell Haste
* Mana Adept
Mana Adept: Arcane, mage'in ne kadar manası olduğuna bağlı olarak hasar verecek. Örneğin; 100% manası olan bir Arcane mage, 50% manası olan bir Arcane mage'den çok daha fazla hasar verecektir. Eğer manalarını düşük seviyede tutmaya başlarlarsa, hasarlarını arttırmak için manalarını dolduracak bir yetenek ya da benzeri bir şey kullanmak isteyeceklerdir.
Fire
* Spell damage
* Spell Crit
* Ignite
**Mage durduğu yerde değil koşarak Scorch atıyor, evet evet speli durduğu yerde doldurmuyor, koşarak yapabiliyor ve sonra Flame Orb atıyor.Harika değilmi http://euroturkiye.net/forum/images/smilies/wink.png
Ignite: Tüm doğrudan hasar veren fire büyüleri bir damage-over-time (DoT) etkisi bırakacaktır. Aynı Fireball'un çalışma prensibi gibidir [4], lakin bu DoT çok daha güçlü imiş.
Frost
* Spell damage
* Spell Crit damage
* Deathfrost
Deathfrost: Frostbolt atmak mage'in üstünde tüm frost, fire ve arcane büyülerinin hasarlarını arttıracak bir etki bırakacak. Yalnızca ve yalnızca Frostbolt bu etkiden nasiplenmeyecek.
[1] Yani herhangi bir büyü bu büyünün kullanılabilirliğini aktive edecek.
[2] Zaman içerisinde hasar veren.
[3] kabaca belli bir talentte ne kadar ustalaştığınıza bağlı olarak kazanılan pasif bonuslar.
[4] Fireball'ın bıraktığı ufak dot.
****Bu kadar özelliğin böyle kalıcını olacağını sanmıştım ama beklenen nerf geldi işte http://euroturkiye.net/forum/images/smilies/frown.png
Arcane
Fire
Frost
Glyphler :
*Prime Glyphler;
Arcane Barrage: Arcane Barrage büyüsünün hasarını %4 arttırır.
Arcane Blast: Arcane Blast'ın buffından gelen hasar artımını %3 daha arttırır.
Arcane Missiles: Arcane Missiles büyüsünün crit şansını %5 arttırır.
Cone of Cold: Cone of Cold büyüsünün hasarını %25 arttırır.
Deep Freeze: Frostbolt büyüsü Deep Freeze etkisi altında bulunan hedefe 20% daha fazla hasar verir.
Fireball: Fireball büyüsünün crit şansını %5 arttırır.
Frostbolt: Frostbolt büyüsünün crit şansını %5 arttırır.
Frostfire Bolt: Frostfire Bolt büyüsünün hasarını %15 arttırır, ve 3 defa stacklanacak şekilde Frostfire Bolt'un hasarını %3ünü debuff olarak bırakır. Lakin artık hedefi yavaşlatmayacaktır.
Ice Lance: Ice Lance büyüsünün hasarını %5 arttırır.
Living Bomb: Living Bomb büyüsünün hasarını %3 arttırır.
Mage Armor: Mage Armor %20 daha fazla mana yenilenmesi sağlar.
Molten Armor: Molten Armor %2 daha fazla crit şansı verir.
Pyroblast: Pyroblast büyüsünün crit şansını %5 arttırır.
Major Glyphs;
Arcane Power: Arcane Power büyüsü aktifken Blink, Mana Shield ve Mirror Image büyülerinin global cooldownı sıfırlanır.
Blast Wave: Blast Wave'in yavaşlatması hedef üzerinde 1 saniye daha fazla kalır.
Blink: Blink ile gittiğiniz mesafe 5 yard artar.
Dragon's Breath: Dragon's Breath'ın cooldownını 3 saniye azaltır.
Evocation: Evocation büyü süresince canınızın %60ını da doldurur.
Frost Nova: Frost Nova etkisi altındaki hedef, Frost Nova otomatik olarak kırılana kadar %20 daha fazla hasar alır.
Ice Barrier: Ice Barrier büyüsü %30 daha fazla hasar emer.
Ice Block: Ice Blocku kullandığınızda Frost Nova'nın cooldownunu resetler.
Icy Veins: Icy Veins büyüsü aynı zamanda üzerinizdeki tüm cast ve yürüme hızı yavaşlatan etkileri kaldırır.
Invisibility: Invis iken yürüme hızınız %40 artar.
Mana Shield: Mana Shield'ın cooldownını 2 saniye azaltır.
Polymorph: Polymorph büyüsü hedef üzerindeki tüm damage over time etkilerini kaldırır.
Slow: Slow büyüsünün menzilini 5 yard arttırır.
Minor Glyphs;
Arcane Brilliance: Arcane Brilliance büyüsünün mana tutarını %50 azaltır..
Armors: Armor büyülerinizin devam süresini 30 dakika arttırır.
Conjuring: Conjuring büyülerinizin mana tutarını %50 azaltır.
Mirror Image: Mirror Imageleriniz Frostbolt yerine asıl talentinize bağlı olarak Arcane Blast ya da Fireball cast eder.
Slow Fall: Slow Fall büyüsü reagent istemez.
Monkey: Polymorph: Sheep büyüsü hedefi koyun yerine maymuna çevirir.
Penguin: Polymorph: Sheep büyüsü hedefi koyun yerine penguene çevirir.
4.0.1 Mage Hit
***Artık talentten hit gelmiyor arcane ve frostta. Fire da zaten yoktu.
Alliance da draenei'den %1 gelirken sp'ler ise %3 hit veriyordu. Fakat alliance için draenei artık yanlızca kendine verirken sp'nin hit vermesi kaldırıldı.
Yani Hit cap draenei ler için %16, diğer ırklar için %17 oldu.
Ayrıca Ryuu'dan özür dileyerek
Caster classlar için 1 Intellect = 1 Spell Power verecek.
Itemlerdeki Spell Power yerine artan miktarda Intellect olacak (silahlar hariç). Bunu dengelemek için 1 Intellect’in verdiği critical şans % si azaltılacak.
Tekrar ediyorum yazının çoğu alıntıdır.