Posted November 2, 201015 yr Bana göre şu anki EN ler şu kişiler pvp ve pve olarak bildiklerimi yine orada belirticem :) Rogue: İyiçocuk, KötüçocukPaladin: Weny, RjalkHoly Paladin: OnebeWarrior: YattaraMage: Athena, PolzekPriest: EdyyDeath Knight: NeeteWarlock: Cck, Nike, KrapleosShaman: Eiak bg de pek göremediğim için en çok onu gördüm ama iyi oynuyo :) Sizde kendi fikrinizi belirtirseniz sevinirim bu deidklerim şu an için geçerlidir. Edited November 2, 201015 yr by cevat1992
November 2, 201015 yr Author Bana göre şu anki EN ler şu kişiler pvp ve pve olarak bildiklerimi yine orada belirticem :) Rogue: İyiçocuk, KötüçocukPaladin: Weny, RjalkHoly Paladin: OnebeWarrior: YattaraMage: Athena, PolzekPriest: EdyyDeath Knight: NeeteWarlock: Cck, NikeShaman: Eiak bg de pek göremediğim için en çok onu gördüm ama iyi oynuyo :) Druid: Kama, Fluu Sizde kendi fikrinizi belirtirseniz sevinirim bu deidklerim şu an için geçerlidir.
November 2, 201015 yr Death Knight:RyuuDruid:Kama,QansyHunter:RicochetMage:ZzPaladin:Welorin,WenyRogue:JackallPriest:EddyShaman:Taksirath (adını değiştirmiş yada bırakmış olabilir bikaç gündür görmüyorum)Warlock:CckWarrior:Delihüsrev Edited November 2, 201015 yr by WitchkinG
November 2, 201015 yr Death Knight:Ryuu.nette.tekerlemeDruid:Kama.Qansy.oliveHunter:Ricochet.tozkoparanMage:Zz.thegamePaladin:general.vugon.blustrom.ırony.Welorin.dementor (bide evsane howard)Rogue:Jackall.pala.joyPriest:Thianick.musa(tam hatırlamadımda )Shaman:blackwolf.urukhanWarlock:CckWarrior:tabikide delihusrev warimi kaldı başka:) (ıcemon o adam züper di)asıl enler bunlar işte(hek kulanmadan:) biraz kayboldum ortadan isimler dehişmiş:)not:arkadaşlarımı değil gercekten iyi ve hak edenler bunlar. Edited November 3, 201015 yr by huseinhan
November 2, 201015 yr Death Knight:RyuuDruid:Kama,QansyHunter:tozkoparanMage:ZzPaladin:Welorin,Weny.ironyRogue:JackallPriest:benim tabikideShaman:Taksirath.blackwolf.urukhanWarlock:CckWarrior: delihüsrev gördühüm en iyisidir. Edited November 2, 201015 yr by thianick
November 2, 201015 yr geçen 2 haftadan bu güne gözlemlediğimi yazayımDeathkinght:NeetePaladin:Rjalk-NaaruHolyPaladin:Irony-OnebeDruid:FluuRestoDru:Xero-QansyHunter:OmenMage:Zz-ThegameWarlock:Cck-AsmodeanWarrior:BullchaosRogue:Pala-DarkieShaman:ChaismPriest:Edyy
November 2, 201015 yr Deathkinght:Neete-RyuuPaladin:Rjalk-GeneralHolyPaladin:Irony-OnebeDruid:FluuRestoDru:Xero-QansyHunter:OmenMage:Zz-ThegameWarlock:Cck-Asmodean affide Lanet akarWarrior:Tabiki Serenity hakkını veren bi o var imba tankımız Darkrage Rogue:PalaResto Shaman-JynxEnc Shaman-ChiasmElemental Shaman-EiakPriest:üstadım yoksun ne zamandır ama Sylph unutmayalım
November 2, 201015 yr blood death knight: ryuufrost death knight: benden başka yok sanırım şu an o yüzden abandonationunholy death knight: bu alanda da ben tekim :/ ama genel olarak death knightta ryuuretri pala: kazekageprot pala: dementor :Pholy pala: onebewarrior: serenityprot warrior: gözüme çarpmadıelemental shaman: taksirathenhancement shaman: chiasm başka enh de göremedim zatenresto shaman: blackwolf adını ne yaptıysa artıkhunter: ricochet doğru yazmışımdır umarımrogue: sublety oynayan herhangi bir rogue :P palabalance druid: iyisini görünce yazarımferal druid: fluuresto druid: qansydest warlock: cckdemon warlock: var mı serverdaaffli warlock: lanetmage: zzpriest: edyy
November 2, 201015 yr warrıor=serenity warlock=cck dk=neete roq=pala retrı=naaru holy pala=onebe ırony priest= eddy druid=qansy shaman=chaism mage=zz hunter=colkan (Ricochet) Edited November 2, 201015 yr by onebe
November 2, 201015 yr Herkes arkadaşını yazmış şov alanına dönmüş resmen, bu yazdıklarınızın çoğu bg ye çok giren admalar için beleş honor deyimine denk gelen adamlar :D Highdamage en' lerin içinde yazılmamış, rogue içinde enttreri unutulmuş demek ki millet anlık yaşıyor serveri :) Daha rog' lar kullanacak buglu bir trinket bulamadıklarında entreri ortalıkta şov yapardı saygıyla anıyoruz kendisini :rolleyes:
November 2, 201015 yr warrıor=delihusrev.serenity warlock=cck dk=ryuu.neete roq=jakall.pala retrı=genaral.kabus.naaru holy pala=ıron bişey vardı priest= thianick hunter:tozkoparan druid=qansy shaman=chaism.blackwolf mage=zz.thegame.electra not: bu adamlar neden türk isimleri kulanmazki:) Edited November 2, 201015 yr by emyilmaz
November 2, 201015 yr warrıor=delihusrev.serenity warlock=cck dk=ryuu.neete roq=jakall.pala retrı=genaral.kabus.naaru holy pala=ırony hunter:tozkoparan priest= thianick druid=qansy shaman=chaism.blackwolf mage=zz.thegame.electra Edited November 2, 201015 yr by arifvenom
November 2, 201015 yr warrıor=serenity warlock=cck dk=neete roq=pala retrı=naaru holy pala=sanırım ben priest= eddy druid=qansy shaman=chaism mage=zz osman hunter yazmamissin? dayak yeme sonra birisinden? (benden degil :P )
November 2, 201015 yr Paladin = General,Naaru,Rjalk,Weeny,Nohutlupilav,Deniro ( Bu saydıklarım Çok iyi Oyunculardır! )Druid = Fluu,Charger,OliveWarlock = Ckk,Asmodean,LanetDk = Ryuu.NeteePriest = EddyMage = Zz,HighdamageHunter = EraWarrior = Bullchaos,Winny,Serentyrogue = Joy,Pala,Shaman = Taksirath,chaism Bu Yazdıklarım Pvp Sık sık rastadığım Kişillre Her biri birbirinden iyi oyunculardır!
November 2, 201015 yr warrıor=Serenity warlock=Cck- - Asmodean dk=Neete(Bir tanede ally de var iyi oynayan ismini unuttum kusura bakmayın) roq=Pala-Enttreri- retrı=Naaru holy pala= Onebe - Irony priest= Eddy+ druid=qansy - Charger shaman= Jynx - Chaism mage= Zz - Highdamage hunter= Ricochet, Edit: Nohutlupilav++ Edited November 2, 201015 yr by Ligafor
November 2, 201015 yr Author Herkes arkadaşını yazmış şov alanına dönmüş resmen, bu yazdıklarınızın çoğu bg ye çok giren admalar için beleş honor deyimine denk gelen adamlar :D Highdamage en' lerin içinde yazılmamış, rogue içinde enttreri unutulmuş demek ki millet anlık yaşıyor serveri :) Daha rog' lar kullanacak buglu bir trinket bulamadıklarında entreri ortalıkta şov yapardı saygıyla anıyoruz kendisini :rolleyes: yaşar abi herkesin kendi fikri dedim niye ortalığı karıştırıyon sen onlaır diyeceksen diyebilirsin yani
November 2, 201015 yr bi cok kısı ayırmıs specıne gore ama bence konu class enlerı spec dııl o yuzden her classda 1 kısı hakedıyor dıye dusunuyorum :) en'lerıme gelıcek olrsak Rouge : Disgust (bı zamanlar kan emici lakabıyla ün almıstı aramızda kendisi bilir bugcı :P ) Warrior : Serenity bu adam cıdden iyi beni kesebilen bi warrıor dusunun artık (ego tavan :D) Paladin : Onebe (ölmüyor abi adam dahası varmı ) Mage : NALET OLSUN ZZ :DD Shaman : Chiasm şu aralar shaman az serverda baskası olmadıgı icin yazıyorum nooob baskası olsada yazsam ah ah :P Priest : Eddy tabikide Warlock : Krapleos (bana pvpyle 13k vurdu sahitlerım var naaptın sen ya :) Yok dayanamıcam dayak yemek ıstemıyorum DEUMUS :D Hunter : Ricochet DK : Tekerlek (arkasında heal olan dk lardan dııl buraya dıkkat cekmek ısterım ) Druidi sona bıraktım cunkı Druidler kardeştir abilerımden ogrendım kucuklerıme ogretıyorum :) Bana feral druidi ogreten Hellbroth tabikide daha ogrenıcek cok seyım var ondan :P la sole bı baktımda ılkokuldakı kız cocukları yazmıs gıbı olmus bu fazla düzenli :D
November 2, 201015 yr o kadar rogue gm karakterimiz var bi kişide yazmamış :P az bglere gireyim bari gözükeyim
November 2, 201015 yr o kadar rogue gm karakterimiz var bi kişide yazmamış :P az bglere gireyim bari gözükeyimServerın GM enleri diye bi topic açılsaydı emin ol ilk başta seni yazardım(Bi GM bu kadarmı online olur arkadaş) :D
November 2, 201015 yr Serverın GM enleri diye bi topic açılsaydı emin ol ilk başta seni yazardım(Bi GM bu kadarmı online olur arkadaş) :D Gmler grup indiriminden yararlanarak tatile gitti galiba :P
November 2, 201015 yr en iyi gear deyilde en iyi pvp... Druid: Fluu-olive birde healer quasy...Paladin: Welorin Naruu (daha bi tonvarda...) holy olarakta ainsworht ve irony tabiki.Shaman: chaism-taksirat (isimlerde yanlışlk olablır k.byn (:Mage: Thegame Zz.Warrior: Serenity.Priest : Edyy.Roq: iyiçocuk darkiewarlock: Cck asmodeanHunter : omen-Ricochet buraya kimseyi ismi en iyilerde olsun diye yazmadım (bazıları sırf arkı diye yazıo yada tanıdıgı için) gördüklerim bunlar... ha bide böyle herkez classları kafasına göre yazıo en iyiyi bulmak için class arası duel vb vb yapmak gerek deyilmi Edited November 2, 201015 yr by teker
November 2, 201015 yr en iyi gear deyilde en iyi pvp... Druid: Fluu-olive birde healer quasy...Paladin: Welorin Naruu (daha bi tonvarda...) holy olarakta ainsworht ve irony tabiki.Shaman: chaism-taksirat (isimlerde yanlışlk olablır k.byn (:Mage: Thegame Zz.Warrior: Serenity.Priest : Edyy.Roq: iyiçocuk darkiewarlock: Cck asmodeanHunter : omen-Ricochet buraya kimseyi ismi en iyilerde olsun diye yazmadım (bazıları sırf arkı diye yazıo yada tanıdıgı için) gördüklerim bunlar... ha bide böyle herkez classları kafasına göre yazıo en iyiyi bulmak için class arası duel vb vb yapmak gerek deyilmievent yapalım
Bana göre şu anki EN ler şu kişiler pvp ve pve olarak bildiklerimi yine orada belirticem :)
Rogue: İyiçocuk, Kötüçocuk
Paladin: Weny, Rjalk
Holy Paladin: Onebe
Warrior: Yattara
Mage: Athena, Polzek
Priest: Edyy
Death Knight: Neete
Warlock: Cck, Nike, Krapleos
Shaman: Eiak bg de pek göremediğim için en çok onu gördüm ama iyi oynuyo :)
Sizde kendi fikrinizi belirtirseniz sevinirim bu deidklerim şu an için geçerlidir.
Edited by cevat1992